Kedy mi príde objednávka?
Termín doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Väčšina objednávok je doručená už do druhého dňa, spravidla však do 48 hodín, najneskôr do 5 pracovných dní. Po odoslaní objednávky vám pošleme e-mail s bližšími detailami o doručení.
Možnosti doručenia
Reklamácia
Nebola vám doručená vaša objednávka alebo prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali? Kontaktujte nás, prosím, mailom na ebenica@ebenica.com alebo telefonicky na +421 917 853 555.
Možnosti platby
Najčastejšie otázky k doprave
-
Ako dlho bude zásielka na výdajnom mieste?
Štandardná úložná doba zásielky na výdajných miestach Packeta je 2 dni, s možnosťou predĺženia o 1 deň. Po tomto termíne sa zásielka vracia ako neprevzatá späť k nám.
-
Kde sa dá kúpiť vaša káva?
Našu kávu si môžete kúpiť viacerými spôsobmi. Najpohodlnejšia možnosť je kúpiť kávu cez náš e-shop, ktorý je vám k dispozícii non-stop 24/7. Všetky objednávky doručujeme v priemere do 2 pracovných dní.
Druhou možnosťou je návšteva našich podnikových predajní, a to buď na Šúrskej 136 v Modre alebo na Bottovej 10 v Žiline.
K dispozícii sú vám aj naše Beanboxy – automaty na predaj balenej kávy, a to aj počas víkendov a sviatkov. Automaty sú umiestnené v Modre pri našej predajni, v Pezinku na prízemí OC Plus a v Bratislave v Tržnici Nivy oproti pekárni Yeme. Všetky naše Beanboxy pravidelne dopĺňame balíčkami vašich najobľúbenejších káv v 220g balení.
Najčastejšie otázky k platbe
-
Je možná platba na faktúru?
Ak si kávu na firmu objednávate v našom e-shope, máte možnosť platby kartou, na dobierku a vopred prevodom na účet. Platba na faktúru po dodaní tovaru a automatizované dodávky kávy bez nutnosti objednávania sú možné na základe individuálnej dohody. Vyplňte formulár alebo nás kontaktujte a naši kolegovia s vami dohodnú konkrétne možnosti.
Nenašli ste čo ste hľadali? Máte otázky k doprave a platbe?
-
+421 905 208 248 Po – Pia 8:30 – 15:30