kávové páky s mletou kávou

Doprava a platba

Kedy mi príde objednávka?

Termín doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Väčšina objednávok je doručená už do druhého dňa, spravidla však do 48 hodín, najneskôr do 5 pracovných dní. Po odoslaní objednávky vám pošleme e-mail s bližšími detailami o doručení.

Doprava zdarma k objednávke nad 39€

Možnosti doručenia

Kuriér – 2,90 €

Rýchle a komfortné doručenie priamo do vašich rúk.

Väčšina objednávok je doručená do 48 hodín, najneskôr však do 5 pracovných dní. Doručenie po celej Slovenskej republike zabezpečuje spoľahlivá kuriérska spoločnosť.


Packeta / Zásielkovňa – 2,50 €

Pohodlný spôsob doručenia do výdajných miest v okolí.

Drvivá väčšia zásielok (okolo 80 %) dorazí už do druhého dňa. Doručenie do 1 770 výdajných miest a Z-Boxov po celom Slovensku.


Osobný odber – Zdarma

Pohodlné vyzdvihnutie v čase, ktorý vám vyhovuje. 

Svoju objednávku môžete u nás uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Kávu si môžete vyzdvihnúť priamo v našej podnikovej predajni na Šúrskej 136 v Modre.

Otvorení sme v utorok až piatok od 9:00 do 16:00, v stredu sme tu až do 18. hodiny.

Reklamácia

Nebola vám doručená vaša objednávka alebo prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali? Kontaktujte nás, prosím, mailom na ebenica@ebenica.com alebo telefonicky na +421 917 853 555.

Možnosti platby

Online platba kartou – Zdarma

Rýchly a pohodlný spôsob úhrady. Po odoslaní objednávky a zvolení platby kartou budete presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány, kde už len zadáte údaje z vašej karty.


Apple Pay / Google Pay – Zdarma

Zaplaťte rýchlo a bezpečne cez Apple Pay / Google Pay. Platbu jednoducho potvrdíte vo svojom zariadení, bez zadávania údajov z karty.


Okamžitá platba cez internetbanking – Zdarma

Po zvolení tejto možnosti budete presmerovaný do zabezpečeného rozhrania vášho internetbankingu, v ktorom sa vám načítajú všetky údaje k platbe. Stačí sa už len prihlásiť a platbu potvrdiť.


Dobierka – 1 €

Najobľúbenejší spôsob platby našich zákazníkov. Úhradu za dobierku je možné zrealizovať priamo u kuriéra pri prevzatí zásielky, a to nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou.


Platba prevodom – Zdarma

Všetky potrebné údaje k platbe (číslo účtu, variabilný symbol a suma) vám pošleme e-mailom po dokončení objednávky. Tovar expedujeme hneď po prijatí vašej platby na náš účet, zvyčajne to trvá 1-2 pracovné dni.

Najčastejšie otázky k doprave

  • Kedy bude objednávka na výdajnom mieste?

    Ak ste zvolili doručenie na výdajné miesto Packeta, je zásielka na odbernom mieste zväčša do 2 pracovných dní. Presnú informáciu vám však zašle dopravná spoločnosť na vami zadané kontaktné údaje. Ak ste zvolili odber v našej podnikovej predajni v Modre, bude tovar pripravený najneskôr nasledujúci pracovný deň. O pripravenosti objednávky na vyzdvihnutie vás budeme informovať.

  • Ako dlho bude zásielka na výdajnom mieste?

    Štandardná úložná doba zásielky na výdajných miestach Packeta je 2 dni, s možnosťou predĺženia o 1 deň. Po tomto termíne sa zásielka vracia ako neprevzatá späť k nám.

  • Nad akú hodnotu objednávky je doprava zdarma?

    Doručenie zdarma získate pri nákupe nad 39 €. Viac informácií o doprave nájdete na stránke Dopravné a platobné podmienky.

  • Kde sa dá kúpiť vaša káva?

    Našu kávu si môžete kúpiť viacerými spôsobmi. Najpohodlnejšia možnosť je kúpiť kávu cez náš e-shop, ktorý je vám k dispozícii non-stop 24/7. Všetky objednávky doručujeme v priemere do 2 pracovných dní.

    Druhou možnosťou je návšteva našich podnikových predajní, a to buď na Šúrskej 136 v Modre alebo na Bottovej 10 v Žiline.

    K dispozícii sú vám aj naše Beanboxy – automaty na predaj balenej kávy, a to aj počas víkendov a sviatkov. Automaty sú umiestnené v Modre pri našej predajni, v Pezinku na prízemí OC Plus a v Bratislave v Tržnici Nivy oproti pekárni Yeme. Všetky naše Beanboxy pravidelne dopĺňame balíčkami vašich najobľúbenejších káv v 220g balení.

Najčastejšie otázky k platbe

  • Nepodarilo sa mi uhradiť objednávku. Čo mám robiť?

    Ak platba neprebehne úspešne, budeme vás kontaktovať a pošleme vám inštrukcie k platbe prevodom na účet.

  • Môžem zmeniť platobnú metódu po vykonaní objednávky?

    Áno, v prípade, že si želáte zmeniť spôsob platby a vaša objednávka ešte nie je uhradená, kontaktujte nás mailom alebo telefonicky a spoločne dohodneme zmenu spôsobu platby.

  • Je možná platba na faktúru?

    Ak si kávu na firmu objednávate v našom e-shope, máte možnosť platby kartou, na dobierku a vopred prevodom na účet. Platba na faktúru po dodaní tovaru a automatizované dodávky kávy bez nutnosti objednávania sú možné na základe individuálnej dohody. Vyplňte formulár alebo nás kontaktujte a naši kolegovia s vami dohodnú konkrétne možnosti.

Nenašli ste čo ste hľadali? Máte otázky k doprave a platbe?

Natália Stanka