Vyskúšajte kávu EBENICA bez rizika
V EBENICA COFFEE veríme, že káva má byť v prvom rade skvelým zmyslovým zážitkom. Rovnako chceme, aby ste si každý dúšok kávy EBENICA vychutnali a aby vám naša káva prinášala radosť a pozitívne emócie.
Aj keď si za našimi produktami 100% stojíme a každý balíček prechádza kontrolou kvality, môže sa stať, že vaše očakávania boli iné. Aj preto sme sa rozhodli ponúknuť zákazníkom garanciu 100% spokojnosti. Znamená to, že kávu EBENICA môžete vyskúšať úplne bez rizika. V prípade, že so zakúpenou kávou nie ste spokojný a že jej chuť alebo kvalita sú odlišné od toho, čo sme deklarovali v jej popise na našom e-shope, kávu vám vymeníme alebo vám vrátime peniaze.
Každá takáto výmena nás však stojí čas i financie, preto vás prosíme, aby ste si pred zakúpením kávy pozorne prečítali jej popis, chuťové tóny, odporúčania k príprave i skladovaniu. S výberom tej správnej kávy vám pomôže aj náš chatbot alebo filter v e-shope, v ktorom si viete vyhľadať kávu podľa vami zadaných preferencií – napr. podľa obľúbenej chuti, spôsobu prípravy či obsahu kofeínu.
Podmienky uplatnenia garancie
- Doklad o zakúpení kávy v našom e-shope alebo beanboxe (v prípade beanboxov stačí výpis z Internet bankingu alebo informácia kedy a kde ste si kávu kúpili – vieme si vašu transakciu dohľadať v systéme)
- Káva v originálnom balení
- Z balíčka nechýba viac ako 20% hmotnosti
- Káva bola zakúpená alebo prevzatá pred menej ako 15 dňami
Na aké produkty sa garancia vzťahuje
- Garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje na 220g, 500g a 1000g kávy zakúpené v našom e-shope.
- Pri ostatných produktoch, napríklad z kategórie príslušenstva, môžete samozrejme uplatniť štandardnú záruku alebo možnosť odstúpenia od zmluvy podľa štandardných obchodných podmienok.
Postup pre využitie garancie vrátenia peňazí
- Kontaktujte nás
Najneskôr do 15 dní od prevzatia objednávky alebo nákupu v beanboxe nás kontaktujte mailom na eshop@ebenica.sk s predmetom „Garancia vrátenia peňazí“. Do mailu napíšte dôvod, pre ktorý chcete využiť garanciu vrátenia peňazí. Pripojte fotografiu balíčka a doklad o kúpe kávy (napr. faktúru, potvrdenie objednávky, prípadne výpis z účtu ako doklad o platbe pri kúpe kávy v Beanboxe)
- Počkajte na odpoveď
Vašim podnetom sa budú zaoberať naše kolegyne a v prípade, že sú splnené všetky podmienky na uplatnenie garancie, budeme vás kontaktovať s návrhom na riešenie – výmena kávy za inú alebo vrátenie peňazí na účet.
- Pošlite nám produkt naspäť
Produkt nám môžete vrátiť poštou, kuriérom alebo osobne v našej predajni v Modre.
- Počkajte na výmenu alebo vrátenie peňazí
Po obdržaní balíčka vám ihneď pošleme novú kávu alebo najneskôr do 7 dní zašleme peniaze naspäť na váš účet.