Doprava a platba
Prečítajte si dôležité informácie, ktoré vám pomôžu pri nákupe. Vašu objednávku vám doručíme pomocou kuriéra, uložíme vo výdajných miestach, alebo je možný osobný odber. A keď si naplníte košík za viac ako 39 €, máte od nás dopravné a balné zdarma!



Kedy mi príde objednávka?
Termín doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Väčšinu objednávok odosielame ihneď, takže sú doručené už do druhého dňa, spravidla však do 48 hodín, najneskôr do 5 pracovných dní. Po odoslaní objednávky vám pošleme e-mail s bližšími detailami o doručení.
Doprava zdarma k objednávke nad 39€
Možnosti doručenia
Reklamácia
Nebola vám doručená vaša objednávka alebo prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali? Kontaktujte nás, prosím, mailom na ebenica@ebenica.com alebo telefonicky na +421 917 853 555.
Možnosti platby

Vyskúšajte kávu EBENICA bez rizika
V prípade, že so zakúpenou kávou nie ste spokojní,
kávu vám radi vymeníme alebo vám vrátime peniaze.
Najčastejšie otázky k doprave
-
Kde sa dá kúpiť vaša káva?
Našu kávu si môžete kúpiť viacerými spôsobmi. Najpohodlnejšia možnosť je kúpiť kávu cez náš e-shop, ktorý je vám k dispozícii non-stop 24/7. Všetky objednávky doručujeme v priemere do 2 pracovných dní.
Druhou možnosťou je návšteva našich podnikových predajní, a to buď na Šúrskej 136 v Modre alebo na Bottovej 10 v Žiline.
K dispozícii sú vám aj naše Beanboxy – automaty na predaj balenej kávy, a to aj počas víkendov a sviatkov. Automaty sú umiestnené v Modre pri našej predajni, v Pezinku na prízemí OC Plus a v Bratislave v Tržnici Nivy oproti pekárni Yeme. Všetky naše Beanboxy pravidelne dopĺňame balíčkami vašich najobľúbenejších káv v 220g balení.
-
Ako dlho bude zásielka na výdajnom mieste?
Štandardná úložná doba zásielky na výdajných miestach Packeta je 2 dni, s možnosťou predĺženia o 1 deň. Po tomto termíne sa zásielka vracia ako neprevzatá späť k nám.
Najčastejšie otázky k platbe
-
Je možná platba na faktúru?
Ak si kávu na firmu objednávate v našom e-shope, máte možnosť platby kartou, na dobierku a vopred prevodom na účet. Platba na faktúru po dodaní tovaru a automatizované dodávky kávy bez nutnosti objednávania sú možné na základe individuálnej dohody. Vyplňte formulár alebo nás kontaktujte a naši kolegovia s vami dohodnú konkrétne možnosti.
Nenašli ste čo ste hľadali? Máte otázky k doprave a platbe?
-
+421 905 208 248 Po – Pia 8:30 – 15:30