Garancia spokojnosti

V EBENICA COFFEE veríme, že káva má byť v prvom rade skvelým zmyslovým zážitkom. Rovnako chceme, aby ste si každý dúšok kávy EBENICA vychutnali a aby vám naša káva prinášala radosť a pozitívne emócie.

Vyskúšajte kávu EBENICA bez rizika

Aj keď si za našimi produktami 100% stojíme a každý balíček prechádza kontrolou kvality, môže sa stať, že vaše očakávania od našej kávy boli iné. Preto sme sa rozhodli ponúknuť zákazníkom garanciu 100% spokojnosti. Znamená to, že kávu EBENICA môžete vyskúšať úplne bez rizika. V prípade, že so zakúpenou kávou nie ste spokojný a že jej chuť alebo kvalita sú odlišné od toho, čo sme deklarovali v jej popise na našom e-shope, kávu vám vymeníme alebo vám vrátime peniaze.

Každá takáto výmena nás však stojí čas i financie, preto vás prosíme, aby ste si pred zakúpením kávy pozorne prečítali jej popis, chuťové tóny, odporúčania k príprave i skladovaniu. S výberom tej správnej kávy vám pomôže aj náš chatbot alebo filter v e-shope, v ktorom si viete vyhľadať kávu podľa vami zadaných preferencií – napr. podľa obľúbenej chuti, spôsobu prípravy či obsahu kofeínu.

Podmienky uplatnenia garancie

  • Doklad o zakúpení kávy v našom e-shope alebo beanboxe (v prípade beanboxov stačí výpis z Internet bankingu alebo informácia kedy a kde ste si kávu kúpili – vieme si vašu transakciu dohľadať v systéme).
  • Káva v originálnom balení.
  • Z balíčka nechýba viac ako 20% hmotnosti.
  • Káva bola zakúpená alebo prevzatá pred menej ako 15 dňami.

Na aké produkty sa garancia vzťahuje

  • Garancia vrátenia peňazí sa vzťahuje na 220g, 500g a 1000g kávy zakúpené v našom e-shope.
  • Pri ostatných produktoch, napríklad z kategórie príslušenstva, môžete samozrejme uplatniť štandardnú záruku alebo možnosť odstúpenia od zmluvy podľa štandardných obchodných podmienok.

Postup pre využitie garancie spokojnosti

  1. Kontaktujte nás
    Najneskôr do 15 dní od prevzatia objednávky alebo nákupu v beanboxe nás kontaktujte mailom na eshop@ebenica.sk s predmetom „Garancia spokojnosti“. Do mailu napíšte dôvod, pre ktorý chcete produkt vrátiť. Pripojte fotografiu balíčka doklad o kúpe kávy (napr. faktúru, potvrdenie objednávky, prípadne výpis z účtu ako doklad o platbe pri kúpe kávy v Beanboxe)
  2. Počkajte na odpoveď
    Vašim podnetom sa budú zaoberať naše kolegyne a v prípade, že sú splnené všetky podmienky na uplatnenie garancie, budeme vás kontaktovať s návrhom na riešenie – výmena kávy za inú alebo vrátenie peňazí na účet.
  3. Pošlite nám produkt naspäť
    Produkt nám môžete vrátiť poštou, kuriérom alebo osobne v našej predajni v Modre.
  4. Počkajte na výmenu alebo vrátenie peňazí
    Po obdržaní balíčka vám ihneď pošleme novú kávu alebo najneskôr do 7 dní zašleme peniaze naspäť na váš účet.